Börja blogga eller sluta blogga..

Ska jag sluta blogga eller fortsätta..skulle jag sluta skulle jag sakna det,ska jag fortsätta måste jag lägga på ett kol och en spark i röven så det blir blogga nästan varje dag..Inte en gång om året,nästan iallafall..
Vad tycker ni?!?

Sommaren och semestern har kommit och nästan gått igen..
Hoppas på fler soliga dagar..Inte regn och rusk redan,mörka kvällar och blåst..
Jag orkar inte,vill inte..

Sommaren har varit toppen,helt underbar.Vi har gjort massor av roliga saker,vi har gjort många dagsturen,en vecka i fina Småland hos Pappa och Eva.

Nu är vi tillbaka i den grå vardagen med dagislämning och jobb..
Skönt visst,med rutiner och allt var den grå vardagen nu bjussar på.Men kan gilla den grå vardagen precis lika mycket som jag kan ogilla den.

Igår fyllde Hilma 4 år,hade kalas idag och våran lilla prinsessan hade en toppen dag.Men nästa år,då skulle hon ha kalas med bara kompisar..Jaha,allt börjar väldigt tidigt..Nu är man inte längre bjuden på kalas,nu ska smådamerna kalasa själv..

När Esther och Algot fyllde hade vi kalas i dagarna två,men det blev lite för mycket kalasande..En hel helg med bara kalas och stoj..
Så nu när Hilma fyllde tänkte vi att nu ska vi kalasa en dag..Kaos..men skoj..Men vi har nog ett för litet hem för att ha barn/släktkalas en och samma dag..

En Ullaredsresa i september,kommer att bli skoj..Det är jobbet som fixar och trixar med buss,för en billig penning.
Kanske kan man kolla på julklappar,glup..😖😳Julklappar,det är inte sant,kommer den där julen även i år?!?

Hösten kommer intågande,det gillar jag.Visst,sommaren är ju härlig men det är även hösten..höstlukten,blöta löv,tända ljus,skogpromenader,svamp,stövlar,sjalar..
Vi tänke sätta in en kamin uppe,hur mysigt är inte det.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0