Disträ

Men jag har blivit så disträ,alltså det är så man ryggar tillbaka och tänker..Hjälp är jag sjuk på något vis.Inte så att jag glömmer barnen på dagis eller att jag glömmer bort när jag jobbar,inte så,inte än..Tack och lov..
Men tandläkartider,Bvc,Mvc,vad jag skulle till butiken och handla,ibland glömmer jag vad jag skulle säga eller om jag ens har sagt det.?
Men jag vet att till viss del glöms det bort för att det är så tung jobbat.Men som när jag ska till Mvc på cellprov tex kan ju inte barnen följa med,vill ju liksom inte att det ska sitta tre barn och stirra in i mammans röv,eller om jag ska till tandläkaren.Det är inte så att dom sitter som tre små ljus i vöntrummet..Då måste jag flytta tiden,stryka den ur
kalender och med det tror jag tusan det stryks i huvudet på mej också.Som idag,skulle jag till Mvc,kom jag på nu..Skärpning Sarah..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0